Followers

Saturday 28 July 2012

~setahun berlalu~

assalamualaikum..
berhabuk rasanya blog ini.. dengan tidak di update nyer.. bagus sangatlah kan..
okey..setahun berlalu.. aku kini still menjadi student.. walaupun aku telah tinggalkan zaman persekolahan..
alhamdulillah.. kerana Allah masih memberi aku kesempatan untuk aku melanjutkan pelajaran dalam bidang akaun yang aku minati pada zaman persekolahan..
--------------
hari ini hari yang ke-9 umat islam menunaikan ibadah puasa yang di tuntut oleh syarak.. alhamdulillah setakat ini aku still belum tinggalkan puasa.. walaupun pernah tidak sahur... 

---------------
setahun berlalu  perbagai rintangan,dugaan, gelaran, tawaran...dan banyak lagi susah untuk aku huraikan disini.. hanya ia tersemat di dalam hati ini.. dan hanya Allah sahaja yang tahu hati ini terluka,sedih,terharu,gembira...
okelah setakat ini saja coretan yang mampu aku luahkan..
salam ukhuwah dari aku insan biasa seperti anda jua..


p/s:setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmahnya.. kita sebagai manusia biasa hanya mampu redha apa yang telah Allah tentukan pada kita.. 

No comments:

Post a Comment